dijous, 21 de maig del 2009

Escopides Dani...

...Sento el retard, estic liada amb la Primavera.
Avui he rebut una mica de "pressing", no se m'oblida escriure, no us penseu que no hi penso (poca cosa més faig), però una no pot estar a tot arreu i no tota la seva inspiració (alias derrapades mentals )es pot publicar, oi ke m'entens?
Fa poc que he acabat de sopar, i mentre ho feia mirava les noticies com la gran majoria de vosaltres. Aparentment tot seguia igual, el Barça continua estant citat a Roma, a Valencia es veu que si vas del pal et fan un traje, i que l'Alonso està apunt de tenir el millor orgasme de la seva vida i no pas dormint amb la Morfea sino a cavall d'un Ferrari (m'agradarà veure aquestes "corregudes").
Fins aquí tot normal,però de sobte surt una tal Noemí Rubio.
Es veu que la paia jugava amb el RCD Espanyol femení i que va anar a la final de la Copa del Juanka tot lluïnt els colors que li dictava el cor, que ja sabem que tots els camins del cor porten a Roma...
Doncs bé, resulta que li han obert un expedient disciplinari i l'han apartat de l'equip alentant una " auténtica falta de respeto ". Seran fills de puta?!?!
Interpreto doncs que si jo treballo en una casa de putes i em pillen a missa un diumenge és una "auténtica falta de respeto" i em cardaran al carrer? (millor dit, m'hi treurien).
Si currés a la Bimbo i em pillen dins la Panificadora, també seria una "auténtica falta de respeto" i no menjaria més barra que la de regalèsia?
Vol dir que si sóc socorrista aqüàtica i t'enganxo banyan-te en una altra piscina, deixaré que t'ofeguis perquè has tingut una "auténtica falta de respeto"?
No fotem home, no fotem.
Ostres tu com hi va el món...
Serà qüestió de plentejar-se les coses, poder que m'afanyi a treure un bonus del Túnel del Cadí avans no em pesquin per Vallvidrera.
I si em para un mosso què li dic? que sóc del Barça abans de bufar? així sabrà que marcaré molt ( eh Eto'o? ).
No ho sé tu, però això m'amoïna.
Expressar el què sents és AUTÈNTIC, i ser hipòcrita és una FALTA DE RESPECTE.
Fitxar al Pochetino, milions d'euros.
Vestir un imbècil de periquito, 1200 €
Que l'Espanyol baixés a segona, NO TINDRIA PREU!!

Una abraçada culé, des del cor, autèntica.
L'aura.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Be beeee! ja es això ja..ni el Guardiola ho faria millor...
Tothom aquestes alçades va collat però val molt la pena desconectar 5 minuts de la rutina i fer aquestes derrapades.
Tambè m'agrada aquets detalls que tenen un significat especial per cada persona que ho llegeix.Oi k m'entens?..jeje
Aquets escrits si que no tenen preu.
Recors, cuidet, sigues tu mateixa i ens veiem el dimecres: sino és a canaletes que sigui en el passacarrers.
Des de la plana..
Salut i barreja.
Guillem.

Desdelaraspa ha dit...

Ho sento, sento el retard.
Hi penso a diari, però ja saps que sóc molt curta i simple, no dono per més.
Collats és poc, però sueltos....també!
Si ke t'entenc, i sé ke m'entens. Quin enteniment que tenim, no?
Vosaltres si que no teniu preu!!
Dimecres? genial! un truc i a celebrar-ho, més simple que jo, ket sembla?
Des de la VollDam...
Copa, Lliga i Champions.

( quan has dit que sopem al Negre? )
L'aura.

Anònim ha dit...

Ai reina!
Ja em tenies preocupada..ja volia trucar als bombers i tot el cos de l'estat uniformat per anar a la teva captura... Però veig que simplement es una pit stop d'uns quants dies i listo!!! Bienn!!!

Que vols que et digui? Doncs que segons giri el vent, hi ha gent que et veurà d'una manera, i que segons vagi.. d'una altre. Però mira, a mi "me la pela" i amb això em refereixo, que faig el que vull. Quan vull. Amb qui vull. Dic el que vull. Quan vull... m'entiendes?

Estic tipa, cansada, farta, de la gent aquesta que fa o es fa més complicada l'existència.... apa!

Per tant CARPE DIEM! A palabras necias oídos sordos! Que cada persona faci el que li vingui en gana, sempre que no perjudiqui als demés!

Reina, que no ho veurem i serà hivern...quan et veuràs amb mi?

Molts muaks.
Itxe.

Desdelaraspa ha dit...

Hola princesa!

Si tu, per sort podem fer, desfer, dir i sentir el que es vol, sempre mirant de no perjudicar a ningú. Però mira, sempre hi ha gent que es sent "afectada".
Evidentment, a palabras necias oídos sordos ( que científicament seria: a palabras inconcluyentes, pavellones auditivos en posición de relax ).
Em sap greu per la pobre mossa, segurament s'ha quedat sense "feina" per una gilipollada.
Sort que sempre NO HAY MAL QUE POR BIEN NO VENGA, i ara és TOTALMENT LLIURE d'expressar el que sent i seguir sent autèntica.
Nena, això d'enviar-me el cos de bombers...tempta! Seria autèntic, però una falta de respecte també, per tant, prefereixo veure't a tu.
Una canyeta?

Un petonàs wapa!

Anònim ha dit...

CANYETA! CANYETAAA! CANYETAAAAA!!!! Amb patates amb patates!!!

Imagino que serà abans de l'hivern, oi?

Muakas muakas!

Itxe.