diumenge, 5 d’abril del 2009

A huevo...

...Diuen que la millor manera de lliurar-se de la temptació és caure en ella, però que voleu què us digui...i si t'hi deixes les dents què??

Aquests dies passis per on passis es veu més xocolata que fibra...per cagar-s'hi!!

Dacord que fer una dieta equilibrada no vol dir portar un plat a cada mà, ni beure de manera responsable vol dir primer acaba't el cubata i llavors pilla-te'n un altre, saps? fins aquí hi arribo, però collons tampoc cal que ens provoquin d'aquesta manera no?

Hi ha tantes versions que ja no saps a quí creure, si al que diu que els té més grossos, si al que diu que els té de xocolata o al que diu que els té pelats...

No he entés mai ben bé el perquè un ou és símbol de Setmana Santa...a Jesús el van penjar per les mans no pels ous, no?
I per què es diu "la mona"? segurament tot Déu (ell inclós) deurien pillar una taja que flipes i es van tirar una setmana dormint-la als laureles... u ke?
I els pollets tan xics i tan grocs de guarnició?? la gallina es fotia grà del moro fijo!
I les plomes?? Uff...aquí preferiria no extendre'm gaire perquè algun col.lectiu podria sentir-se identificat i llavors dir-me que em donguin pel cul...


Poder m'ho expliquen a Esparraguera que és on va nèixer Cristòfol Colom...



Fent la mona sempre,
L'aura.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Reina, que vols mossegar tu per deixar-te les dents???? Ai! Pillina!!

T'anava a fer una explicació de la mona, dels ous i de la setmana santa dels collons...però res! Si ho busques pel Google et donaran una explicació prou decent...jejeje

Ja saps que si vols agafar una bona mona....a Gósol has d'anar!!!

Un petó wapa!

Itxe.

PD @urrixic ha dit...

ni de xocolota (amb prou feines en porten), ni els mes grossos (fatxenda), ni molt menys pelats (osti si ja em fot mal el pel de la barba quan surt, ni pensarhi)...
Això si, amb els temps que corren et queden butits quan pagues la mona!!!!

Apadrinada Salut!

Desdelaraspa ha dit...

Hola estimada!!

Parlava de la temptació reina...diuen que hi has de caure per lliurar-te'n, però amb la sort que tinc jo nena, segur que caic de boca (d'aki lo de les dents).

Prefereixo fer una escapada a Esparraguera a veure si algun espàrrec (habitant d'Esparraguera) m'ho explica ja que Cristòfol Colom em sembla que no li va massa bé de quedar i explicar-m'ho...

Si que em fa falta agafar una bona mona si...i el goril.la també!

Gósol o Cardona? Estic perdent facultats....

Un petonàs monada!!

Desdelaraspa ha dit...

Dejota, Dejota....

De xocolata en porten la justa, tampoc es pot abusar perquè totes les masses piquen.
Sobre tenir-los grossos...mai els he medit (no estava al cas diguessim) però si parlem en sentit figurat em sembla que fins i tot les dones en tenen...
I ara ve quan els pelen (vull dir els que els tenen pelats) segurament aquí és quan la consciencia em diu: Laura calla!!
Així que faré cas a la consciència i m'abstinc de cap comentari al respecte.
Ja saps que en boca cerrada...cuchara de palo.

Jo he estat prou de llet(però encara em superes en aquest punt..jejeje)i només m'ha tocat pagar el palmó. Ma germana té clar que fer la mona ja ho faig sovint....

Salut i ous!
L'aura