dilluns, 2 de febrer del 2009

Bola 8...

...Vaig sentir no fa gaire que l'edat cronològica no és la mateixa que la mental, i és una veritat com un temple, però jo tampoc visc a Pamplona...què voleu què us digui.
Tot i semblar que constantment visqui en el país de Mai Més (per no dir en els mons de yupi...) per semblar tenir el cor de Peter Pan i l'ànima de Campaneta, sóc del tot humana, real i mortal.
M'agraden els contes, i a quí no li agraden? Els necessito. Necessito alimentar la meva imaginació per sobreviure.
Alimentant la imaginació fa que acabi el dia amb les agulletes mentals justes.

El mal de molts diu que la vida és una partida de cartes, on es passa absolutament tota la responsabilitat al pobre atzar i quan no interessa diuen: PASSO.
Jo no sóc partidària dels jocs de taula, no perquè no m'agradin els jocs reunits, sino perquè mantenir-me gaire estona sentada i quieta....és impossible.
Massa neguit, massa curiositat per fer coses, massa curiositat per descobrir, massa curiositat per coneixer i massa impaciència per contenir-la entre quatre ossos.

Estic en constant moviment, tant físic com mental. No em compararia amb un gran riu però si amb un afluent generós.
Moltes coses estic vivint en molt poc temps, el meu cervell dóna voltes de campana, els meus sentits tenen overbooking, tot plegat és tan intens que em desborda. És un plaer deixar-se portar per aquest torrent de sensacions sense patir el pànic d'ofegar-se.
És una fusió perfecta entre natura i matèria, entre pell i maquinària,una fusió industrialment humana.

Et pots prendre la vida com un joc per fer-la més amena, en aquest cas jo trío el billar. No hi jugo mai, la bola 8 no em barrufa...
Un munt de boles ( jo la blanca ), llises i ratllades (com les persones) on totes conviuen en una mateixa superfície, on es toquen, on es rocen, on es piquen, on es paren una al costat de l'altra... però totes, absolutament totes, al final van a parar dins d'un forat...



Tenia un euro i vull seguir jugant. Algú té canvi?

Una abraçada de carambola.
L'aura.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Bones Miss!!!
Per fi alguna derrapada, ja era hora!!, m' he escapat un segon i no em puc aguantar, desprès si de cas quan tingui mès temps ja m' inspirarè més, molt bona la comperació del billar amb la vida,però t'has deixat el més important:la vida és igual que un joc, la vida és un pique constant, sempre hi haurà un guanyador i un perdedor..jejejejeje
Aquí es on tu tens el paper més important: que maco seria que els esports i jocs fossin cooperatius..tenca els ulls i imaginat-ho uns segons..el món seria mes maco...
Aquí deixo la meva reflexió del matí..jejej
Apali ens veiem en un altre kit-kat d' aquets que van tan bé.
Una abraçada de tres bandes..CARAMBOLA!!!!!!!
Guillem

Desdelaraspa ha dit...

Bon dia Sir Guillem!!!

Després d'aquest stress, sembla que tot torna a la normalitat i el meu cervell recupera la seva velocitat de Foc als Pistons...

No comparteixo el fet de que hi ha un guanyador i un perdedor, tothom guanya i perd alhora a la vida, per exemple tu i jo, jo sempre et guanyo i tu sempre perds...oi que m'entens? jajajajajaja.

Moltes gràcies per la teva reflexió, un plaer llegir-la i sentir aquesta "cooperació" que ens uneix.

Gràcies per l'abraçada a tres bandes, jo te n'envío una altra.

Un plaer saber de tu.
L'aura.

Anònim ha dit...

Crec que la importància de la vida és buscar-ne la part inquietant... per sentir com la sang corre per les nostres venes,... disfrutar de les coses senzilles per aportar al nostre cervell pensaments positius. Pair els canvis que ens aporta la vida per no tenir conseqüències preocupants... i si el temps ho permet jugar a cartes, futbol o una xerradeta amb una birra fresca tot parlant amb una amiga...

Jugar-s'ho tot amb una partida i veient el que veig diàriament a la meva vida laboral... no sempre resulta.

En resum VIURE I DEIXAR VIURE... perquè tots obtindrem el mateix resultat!

Desdelaraspa ha dit...

Benvingut,

Tot i no haver signat i no saber quí ets, et dono les gràcies pel comentari, del tot encertat.
Viure i deixar viure és bàsic en la convivència, però per desgràcia, no tothom té aquest concepte insertat en el seu disc dur.

No m'ho jugo mai tot amb una carta perquè no tinc aquest TOT per arriscar, quan l'instint em domina simplement em deixo portar.

Compartir és l'esport que acostumo a practicar mentre faig unes birres.

Una abraçada per tu també, del costat més positiu de la superfície compartida.
L'aura.

Anònim ha dit...

Laura que sóc la Itxe!!

M'havia oblidat de posar que era jo... jejeje... m'acabo de partir! Et pensaves que era un home i no una dona...eh!!!

Muak reina!

Desdelaraspa ha dit...

Nena..."fer un got amb una amiga" em va sonar a mascle...què vols ket digui..

MOLTES GRÀCIES! i me n'alegro de que hagis rigut.

Un petonàs.

Anònim ha dit...

Això d'una xerradeta amb una birra fresca tot parlant amb una amiga... ho deia per a tu... jejeje!

No he rigut... encara ric!! Jejeje

Itxe.

Desdelaraspa ha dit...

Doncs reina...

Avui ha sortit el Sol, tinc el cos tan encés i t'enyoro tant que vull aquesta birra, i vull fer-la amb tu!

Always yours.

L'aura.

Anònim ha dit...

Eii Miss! Un altre kit-kat d' aquets del riure...
No em fassis riure amb el tema de guanyar-me..tu el que tens que fer es guardar aquesta força i energia que dius que estas tan encesa pel finde, que la necessitarem..jo ja estic fent el compte enrera.
Per cert ara que dius això del oi que m'entens?, estaria be que miressis el programa aquest que fan per tv3 desprès del magnífic APM que es diu aixì..tracten temes i debaten sobre coses de la teva quinta i penso que podries agafar unes cuantes anotacions..jajajajaja
Segurament no saps quin és, informat-en i desprès em fas la teva carectarística tesis.
Apali una abarçada d'adolescent
Guillem

Desdelaraspa ha dit...

Sir Guillem...

No dubtis que m'estic recuperant a marxes forçades per aquest cap de setmana...
A Sant Llorenç li queden exactament 3 dies i unes hores per canviar l'ubicació geogràfica.
Per cert, no dormirem oi? Ho dic per preparar-me el termo no vull tornar a repetir aquell fantàstic diumenge post-concert...a diferència teva, una ja té una edat..
Intentaré mirar-me aquest programa què dius mentre faig ganxet i un cop acabi, tindràs el meu anàlisi per mail. Tampoc en dubtis.

Escolta, tans kit-kats et faran mal a la panxeta...fes cas als grans.

Una abraçada fraternal.
L'aura.