dissabte, 10 de gener del 2009

Mensaje Absolut...

...Tras caer en la tentación
y morder la manzana,a parte de lavarme los dientes luego, he visto como los príncipes se convertían en sapos .
Siempre se oye decir que la vida es de color rosa, y es cierto, pero de color "ROSA FURCIA"....
Mientras mis ojos se siguen adaptando a un cambio de color, mis amigos me prestan sus gafas .

El hombre llegó a la luna y se la olvidó, algunas mujeres la siguen pidiendo mientras que otras, les hemos perdonado sin más

Sigo soñando paz,
deseando abrazos , sintiendo la llama
y arriando velas .

Mientrastanto, seguiré bebiéndome la vida.




Absolutamente L'aura.

11 comentaris:

Anònim ha dit...

absolut tament precios.

Anònim ha dit...

Absolutament ORIGINAL.
Absolutament per tota la vida
Absolutament per recordar, oblidar o compartir.
Absolutament la teva fan!
En absolut: AVUI NO TINC GANES DE TREBALLAR!

Un petonàs!

Itxe.

Desdelaraspa ha dit...

Molt bon diaaa!!!

Absolutament agraïda pels vostres comentaris.

Absolutament vostra.
L'aura.

Anònim ha dit...

Bones Laura!
Et deixo un comentari en aquest escrit perquè simplement és el primer que he clicat,jejeje.Però realment m`he de baixar els pantalons perquè m'han encantat tots els escrits que he llegit, impressionants,fins i tot dubto que ho fassis soleta,jeje.
Tot i així he de reconèixer que ets una tia que es fa estimar i això ho aconsegueixen poques persones.
(Ja no et pots queixar que sóc un top manta fent comentaris)
Per acabar, estic descobrint que t'agraden molt les abraçades, jo serè molt clàssic en aqust tema.
Una abraçada simple però afectiva.
Ens veiem al Port.
Guillem.

Desdelaraspa ha dit...

Estimat top manta,

Primer de tot agraïr-te el comentari.
T'ho has currat tant que dubto que ho hagis fet tu sol...(toma!!!!).
Em faig estimar?el sentiment és mutuu.
Vosaltres sou la meva inspiració, així que sense vosaltres, no sóc res.
A quí no li agrada que l'abracin?
En quan al fet de baixar-te els pantalons....em guardaré el comentari per dissabte.
Vas ser el primer en llegir-me un conte sense haver d'anar a dormir, mai sabré com agraïr-t'ho però espero tornar-te amb afecte i sinceritat aquesta abraçada.

Ens veiem al Port.
L'aura.

(Ja et pots pujar els pantalons que agafaràs fred...)

Anònim ha dit...

Eiii!
Clar que ho he fet sol, encara que diguis que no tinc neurones, les tinc i en plena forma.
Sóc tant simple que m'agraden els teus comentaris i el de dissabte ja l'espero en candeletes, però pensa que lo dels pantalons sempre és un dir,habeure si agafaras tambè el mateix síndrome que té la del bar...( com tu l`anomenes)XD
Parlant de baixar pantalons,em bé al cap un que estaría encantat de fer-tu, per molt que diguis que ets tortillera,jejeje.
Jo li preguntaria allò de: Xuky, me quieres conducir?By Laura
I per acabar, no saps lo bé que m'ho paso ficant:
TO BE CONTINUED....
Cuidet.
Guillem

Desdelaraspa ha dit...

La mare ket va parir...

Mai he dit que no tinguis neurones, ara veig que l'evidència parla per sí sola...(tomaaaa!!)
Ara t'has passat un ou comparant-me amb la del bar.
Pensa que dónde las dan...
No vull cap comentari més d'en Chuky, i en el cas que li diguis la veritat (que no sóc lesbi)pensa que pillaràs cacho i no només per la del bar...recorda el nostre amic Vila...
Ahí queda eso.
Els meus comentaris son simples perquè els puguis entendre, res més.
I ja que tan t'agrada : TO BE CONTINUED...

El dia que fem raquetes nocturnes, jo de tu em col.locaria miralls retrovisors...

Una abraçada de merda per tu.
L'aura.

Anònim ha dit...

Aquí va la darrera...
Sòc tant massoca que em podria passar la vida tornant-he els comentaris aquets.
Primera, jo de tu dormiria tranquila,( només et faltaria això a tu amb lo nerviosa que ets ),tu tranqui perquè se trobar els lìmits de les coses i sè fins on em puc ficar, hi amb personatges que no sè fins on poden arribar paso. Si una persona no barrufa no val la pena ...No?
Perquè paso de fer comentaris com.. La novia de Xuky i coses d'aquestes...,no sóc així jo.
Respecte el tema del bar..sempre m'han dit que les veritats ofenen,és així o vaig etivocat..
Respecte el Vila,a mi els gats vells em fan iuiu..
I per acabar, la sortida nocturna serà una festa amb moltes sorpreses penso..si o si?jejejeje
Penso que sóc un guanyador nat!!!

Ha nascut alguna Laura que hem pugui guanyar?
Jo crec que no..

Una abraçada de colors.
la merda per les mosques...tsss
Guillem

Desdelaraspa ha dit...

Com em barrufes...

Jo també disfruto parin-te-les de canto...
Accepto la pau, prou guerra fins...dissabte!!!
Vist que els gats vells et fan iuiu dissabte et preguntaré per les gallines...
La novia de chuky???...lleig però m'ha fet riure.
No saps com espero la sortida nocturna amb raquetes....serà de traka i mokador!!
Les veritats diuen que ofenen...però a mi em barrufen.

Gràcies a tu dormiré tranquil.la i més amb aquesta abraçada de colors.

Tu ves tirant flit.....
L'aura.

Anònim ha dit...

Eii, sou un festival,ja,ja, ja...m'encanteu,... no sabeu el fart de riure que mai fotut gracies als vostres comentaris,...No canvieu mai,..

Sou uns picats,...

Des de hobitton, una abraçada, con cariño,... Joanet

Desdelaraspa ha dit...

Bon dia Joanet!!!

Moltes gràcies a tu també per passar-te per aquí.
Tu també barrufes!!

La veritat que jo des d'ahir que no he pogut parar de riure..sou la canya.

Us enyoro!!
Un petonàs ben gran per tu.
L'aura.